Jumat, 31 Januari 2014

manfaat lidah buaya untuk ambeien

manfaat lidah buaya untuk ambeien Htjela sam podijeliti malo priča i moje iskustvo kada je u kontaktu s vrućim uljem i samo sam ga liječiti biljem .

Prije nekoliko mjeseci sam bio u žurbi da napusti posao , vruće ulje poprskao me za ruku kada sam završio kuhanja za pripremu doručka ,

Kao i obično završim prženje , prenijeti ostatak svog jestivog ulja u naftna kositra , tako vruća tava sadrži vruće ulje , bez obzira na ruci i vruće ulje prolije u moje ruke , moje ruke postala crvena modrica , bolne i vruće. Onda sam namočite ruke hladnom vodom , ona se osjeća dobro kad natopljena , ali to nije pomoglo , pa sam ga podići iz vode , tebolovima natrag i nesnosnih bolova , a ja moram ići na posao .

Odjednom sam se sjetio aloe vera , moja baka koristi za kompresiju bolesnu osobu vruće s aloe verom , onda sam to pokušao , tu se dogodilo da se na početnoj stranici aloe vera biljka . " Nadam se da mogu pomoći " , pomislio sam .

Onda sam razbiti lišće , oprati i trošiti moje trnje , onda sam primijeniti sluz u vruće ulje poprskan rukom , u sekundi , crvene modrice i bol je nestala , postala sam onda otišao na posao, a ja se komada aloe vera , kao dobro.

Hvala Bogu , mislila sam u to vrijeme , očito aloe vera je vrlo korisna . Aloe vera je uz uklanjanje bolovima , crvena i otečena nakon kontakta s vrućim uljem , kožnih žuljeva , mjehurića , može se izliječiti u roku od nekoliko dana , ja se primjenjuju aloe vera na kožu plikove / ispupčen dok ozdravi , koža mi se vratio u normalu , bez traga .

Napomena :
Kadaje koža šampanjac ne ispuhane , i dalje se primjenjuju aloe vera za megempis i guliti se , i dalje se primjenjuje u koži da bude čist i vratiti u normalu

Tidak ada komentar:

Posting Komentar