Senin, 07 April 2014

manfaat pisang mas untuk kulit

manfaat pisang mas untuk kulit موز می تواند شما را به منوی روزانه به عنوان مکمل در کنار میوه اژدها میوه فوفل را وارد کنید. از آنجا که موز یک میوه است که منافع و مزایای آن برای بدن ما بسیاری است . علاوه بر این برای سلامتی خوب است، شما همچنین می توانید یک موز به عنوان یک درمان پوست ، آن را زیبا و سالم تر استفاده کنید.

هستند بسیاری از انواع مختلفی از موز پراکنده در نقاط مختلف اندونزی وجود دارد. اما به طور کلی ، سودمندی و اثر بخشی از موز است تقریبا مشابه دارد. شما می توانید فقط نگاه موز رسیده را به سرعت به طور مستقیم مصرف و یا به عنوان آب تازه استفاده می شود. در اینجا برخی از مزایای استفاده از موز که شما می توانید دریافت کنید.

می تواند به بهبود سلامت مغز
موز می تواند درک و غلظت مغز را در راه به طور معمول بهبود و به طور منظم سه بار در روز به عنوان دسر مصرف می کنند.

می توان برای درمان بیماری روده و شکم استفاده می شود
موز mengandungan ویتامین C است که می تواند به عنوان یک دفاع التهابی مفید است. راه این است که یک موز پس از آن با شیر به عنوان یک ماده برای درمان بیماری روده مخلوط کنید. علاوه بر این، محتوای فیبر بالا در این میوه می تواند در حفظ و بازگرداندن سلامت روده .

برای گردش خون
علاوه بر ویتامین C ، موز همچنین پتاسیم mengandungan و پتاسیم که در خدمت کمک به گردش خون از بدن می باشد ، به طوری که گردش خون اکسیژن را به مغز می شود صاف. پتاسیم نیز می تواند به تسریع ضربان قلب کمک کند ، کاهش خطر ابتلا به سکته مغزی و تنظیم فشار خون طبیعی است.

به منظور تسریع در اشتهای شما
شما می توانید دو موز مخلوط با یک قاشق عسل برای افزایش اشتها مصرف می کند.

لنت های میوه را می توان به عنوان منبع انرژی استفاده می شود
اگر احساس خستگی و خسته برای حمله به دلیل یک روز کار، موز می تواند یک راه حل. مقدار قند موجود در موز می تواند به راحتی هضم شده و تبدیل به منابع انرژی .

برای کمک به کنار آمدن با بیماری دیابت
برای بیماران دیابتی ، می تواند موز معمولی Gorontalo ( شمال سولاوسی ) GORoho با نارگیل جوان رنده شده به عنوان یک رژیم غذایی مکمل ها برای بیماران دیابتی پس از آن مخلوط بخار پز استفاده کنید.

برای تبدیل به سنگ شده برنامه کاهش وزن
برای کسانی از شما که رژیم غذایی برنامه موز را اجرا کنید می توانید منوهای برای کمک به شما از دست دادن وزن اضافه کنید. با خوردن چهار موز و چهار لیوان شیر بدون چربی یا شیر می تواند با هر روز حداقل 3 روز در هفته ، کمک خواهد کرد که شما از دست دادن وزن است. فقط 1250 کالری و منو منطقی مناسب و سالم است.

بهبود می یابد سوختگی کمک می کند
برای مقابله با سوختگیهای کوچک، شما می توانید یک بخش از گیاه موز استفاده کنید. راه را به خاکستر برگ موز و سپس اضافه کردن روغن نارگیل. پس از آن، در سوختگی پوست مبتلا اعمال می شود.

آیا می توانم نیش پشه درمان
راه آسان است، فقط کمی از داخل پوست موز را و مالش بر روی پوست bentolan سابق که توسط پشه ها گاز گرفته . چگونه اعتقاد بر این است به منظور کاهش خارش و گزش پشه قرمز .

می تواند به کم خونی غلبه بر
موز حاوی آهن بالا برای افراد مبتلا به کم خونی خوب است. نگران نباشید، هر روز به طور معمول و به طور منظم مصرف دو موز .

می تواند به کاهش درد قاعدگی کمک
با این وجود mengandungan موز ویتامین B6 به اندازه کافی بالا است به طوری که آن می تواند به کاهش سطح قند خون است که می تواند خلق و خوی شما آسیب می رساند و باعث قاعدگی دردناک کمک کند.

علاوه بر سلامت، موز نیز برای مراقبت از پوست روزانه می باشد. در میان آنها است که به نرم کردن پوست ، پوسته پوسته شدن پوست مرده، و روشن . شما می توانید یک ماسک از یک موز و یک چند مواد طبیعی دیگر مانند آوکادو، روغن زیتون و یا توت فرنگی را . موفق باشید!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar