Jumat, 28 Maret 2014

health benefits of green tea complex

health benefits of green tea complex اگرچه بسیاری از مردم ممکن است عادت به نوشیدن هر روز چای سبز داشته باشد، آنها ممکن است فواید دقیق از چای سبز را نمی دانند. اگر دوست دارید نوشیدن چای سبز ، شما ممکن است متوجه شد که چای سبز دارای خواص مختلف برای بدن ما . به غیر از طعم خوشمزه آن ، بدون کالری و ارزان قیمت ، چای سبز نقش مهمی به سلامت خود اگر شما آن را به طور منظم مصرف می کند. چای سبز حاوی مجموعه ای از مواد شیمیایی طبیعی مانند آنتی اکسیدان ، ضد ویروس ، ضد التهاب و ضد حفره . در زیر برخی از خواص درمانی چای سبز برای بدن شما .

بهداشت دهان و دندان
خواص درمانی چای سبز مختلف هستند، و یکی از آنها سلامت دهان و دندان است . چای سبز حاوی فلوراید طبیعی، پلی فنول ها و کاتشین . این مواد باکتری باعث پوسیدگی دندان ، بیماری لثه و بوی بد دهان را بکشند. اگر شما به طور منظم هر روز مصرف یک فنجان یا بیشتر چای سبز، شما قادر خواهید بود برای کاهش خطر از دست دادن دندان خواهد بود . با این حال، شما باید شکر، عسل و یا دیگر شیرین کننده به چای سبز شما مصرف می کند اضافه کنید در غیر این صورت آنها مزایای حفاظت از دهان و دندان خود را نفی .

استخوان بهداشت
شما قادر به گرفتن فواید چای سبز اگر شما به طور مداوم آن را هر روز مصرف خواهد بود . به غیر از بهداشت دهان و دندان ، شما قادر به دریافت مزایای سلامت استخوان چای سبز خواهد بود . این امر به ویژه اگر شما چای سبز برای بیش از 10 سال مصرف کرده اند. شما می توانید به کاهش خطر ابتلا به شکستگیهای خواهد بود . چای سبز به شما کمک میکند کاهش از دست رفتن استخوان از طریق فعالیت آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. علاوه بر این، چای سبز کمک می کند تا از تجزیه استخوان سرکوب و همچنین افزایش فعالیت و میزان سلولهای ساختمان استخوان .

از دست دادن وزن
اگرچه شواهد محکمی از دست دادن وزن با چای سبز وجود دارد، ترکیبهای موجود در چای سبز تصور می شود نقش مهمی برای ایجاد تولید حرارت را داشته باشد. تولید حرارت تولید گرما در بدن شما است که تحت تاثیر قرار کالری سوزاندن است . Chetacins باعث مواد شیمیایی در مغز شما ، و بنابراین آنها ایجاد حرارت . همچنین این باور بودند که نوشیدن چهار فنجان چای سبز هر روز تحت تاثیر اکسیداسیون چربی بالاتر و سوزاند 67 کالری . به همین دلیل ، توصیه می شود که شما دست کم سه فنجان چای سبز می نوشند هر روز برای افزایش میزان سوخت و ساز خود را . با انجام این کار ، شما قادر خواهید بود برای به دست آوردن منافع سلامتی چای سبز خواهد بود . از دست دادن وزن خواهد دیگر یک مشکل بزرگ یک بار شما شامل چای سبز در منوی روزانه خود را.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar